loveeyaa

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna Meigård - 26 februari 2011 18:10

Har varit i stan idag, med mamma . 


jag köpte en bh och två par trosor . 

      Snyggaaaaaaaa :P


Ska snart äta tror jag... 


när vi satt på bussen på väg hem, kom det typ en gubbe fram te oss... sen han ba :" kan jag låna liteee pengar ??????" asso han sa liksom pen gar han uttalade det så .. sen min mamma ba :" nej " sen han ba gick...   sen ja ba :"han var nog litee.... FULL !!!!  HAHAHAHAHAHHAHAHA "

min mamma ba:" ja det var han nog.... " HAHAHAHAHAAHAHAAHHAHA 

han var fan läskig ! OMG 

han var typ från nåt annat land . 


ajaaa

ska snart äta kyckling i lime sås tror jag det va ..  (y)

det e as gott !


Pöss ! 

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 25 februari 2011 10:15

Får göra detta igen för det blev nåt fel på datan .... 


i förra inlägget skulle jag ju berätta vad som hänt.. 


igår när vi skulle åka till stan o titta på bio , åkte vi först till en resturang . 

när vi satte oss ner , och beställde , sen åt vi .. 

då ! var jag nära på att svimma ... ! :(

ja blev helt vit i ansiktet , alla ba stirrade på mig ! 

fan va pinsamt .. !

sen min mamma ba :" kom vi går till toaletten . "

sen när vi var där ja ba :" vad händer med mig !!!!!! OMG ! "

sen hon ba :" ta det lugnt.. "

sen ja ba :" ta det lugnt !!! ?? ska jag  ta det lugnt när ja e nära på att svimma elr !? "

sen åkte vi till bion , venne vf... när ja va nära på att svimma liksom ... 

asso den Gullivers Resor va as bra o as rolig !

ni borde se den !


nu ska ja nog titta på tv, o chilla . :P


Pöss !

//Jojo<3 

Av Johanna Meigård - 24 februari 2011 20:31

Berättar senare vad som hänt . 

Av Johanna Meigård - 24 februari 2011 16:36

Åkte nt te stan , hade as ont i magen -.- 


idag typ tjugo över sex , ska ja kolla på Gullivers Resor i 3D på bioooo 

  


Pöss ! 

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 24 februari 2011 12:11

Ska ta bussen te stan snart tror jag . 


vet nt vad ja ska göra där, men ja får se vad jag hittar :D


Pöss !

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 23 februari 2011 14:50

DET VA AS KUL IGÅR PÅ VATTENDISCOT ! OMGGG 

ÖNSKAR VI KUNDE GÖRA DET VARJE DAG HAHAHAHAHAHAHAHHA 




tänkte gå på träningen idag men jag har as ont i magen , det känns som jag ska kräka, var uppe as sent igår.. så jag e as trött , jag vaknade typ halv tio , och då tittade jag på en film som heter Pretty Women . 

Jag ska kanske se Legally Blond , ettan och tvåan idag mää , dem är as braaa , ni borde se dem . 

det handlar typ om en tjej som bytar skola , så mobbar ett tjejgäng henne, sen börjar hon i deras cheerleader lag, så möter hon hennes gamla skola i en tävling... tror jag det va . 


Jag lyssnar på Justin Bieber - Bigger . 


Nu ska ja nog ba slappa :P


Pöss ! 

//Jojo<3

:(

Av Johanna Meigård - 22 februari 2011 12:39

Känner nt för att blogga just nu . 

...

Av Johanna Meigård - 21 februari 2011 12:56

Mår skit 



Ska ta en bloggpaus, jag mår skit dåligt :(


Ovido - Quiz & Flashcards