loveeyaa

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Johanna Meigård - 11 februari 2011 23:23

heeyyy

dem andra ska typ gå och lägga sig nu HAHAAHA

olivia tror att ett spöke kmr HAHAHAHAHAHAHHA omg


skulle ba blogga lite innan alla sover :D

dem sa typ att dem skulle va uppe till 3 elr 4 .

nu e kockan bara typ 23:24.................


ajaa, ja e inne på min pappas mini lapptop o emsa e inne på min .

min pappa har skit onödiga bilder...... min mamma blir nog nt glad av att se dem ...


se hääääääääääääär :

   

omgggg, hatar att min pappa sparar såna bilder -.- .....


ajaaaa.............


Pöss !

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 11 februari 2011 21:12

HAHAHA har as roligt med emsa, sara o livan :D <3


  

vi ska typ va uppe längre än 3 elr 4, mst ladda dataaaa, emsa hämtar min laddare nu :D

vi är nt ens trötta vi är as piggaaaa :D 

ajaaaaaaaa................ öhmm.... ska brottas med sara nuuu !! HAHAHAHAAH


Pöss !

//Jojo<3

Ovido - Quiz & Flashcards