loveeyaa

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna Meigård - 21 februari 2011 10:25

jag vaknade typ för en timme sen. 


Idag ska jag typ styrketräna ( igen ) för jag vill ha mer magmuskler . 

ngn som vill följa med ??? :P


emil spelar typ Halo 3 , han spelar en as läbbig bana där det finns as mkt zombies !

det är typ slem överallt på den banan -.- 


jag lyssnar på Justin Bieber - Runaway Love 



om typ 20 minuter ska jag skypa med emma o olivia . 

hoppas dem har köpt nåt till mig....


Pöss !

//Jojo<3


Av Johanna Meigård - 20 februari 2011 12:40

Mst verkligen träna, har blivit tjockare efter jul....  :(


Ska verkligen styrketräna nu ! :P


Mst se bättre ut...  ser ut så här... mst få mer magmuskler ... 

  

Blev två inlägg på ungefär 15-20 minuter .. 


Pöss ! 

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 20 februari 2011 12:09

Heej 


Ska nt göra så mkt idag, ska kanske styrketräna. 


Ska kanske va med sara o linus men han har träning . 


Ser ut så här just nuu : 

  

Pöss ! 

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 19 februari 2011 15:12

Heej  


Jag har smsat Linus hela dagen , men han svarar nt, och jag saknar honom :(


Jag har styrketänat idag, jag tränade mest magen, för att få mer magmuskler :D


Pöss ! 

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 18 februari 2011 19:11

Jag är liksom beroende av att shoppa online ! :O


Vill haaa : 

                                


Puss på alla mina älsklingar ! 

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 18 februari 2011 15:40

Skypade precis med emsa o livan , saknar dem as mkt !! <33333333333333333


idag i skolan hade vi idrott då spelade vi volleyboll sen bild och då tittade vi på en skit dålig film , sen hade vi lunch, och efter lunchen tittade vi på en till film som heter Toy Story 3 , as barnslig ................... :s


tänkte gå till ff med sara o linus men det var stängt :(

när ja o sara skulle hem sen , tog det typ 20 minuter, för att koss hållde på med mig o sara ( sara mest ) as jobbigt . 

sen skulle sara ta ett annat håll , så vi sa hejdå , sen gick hon. så jag fick gå med linus (n) . 

det verkade som han nt brydde sig om mig ....... 


det är fan as kallt ute, det blåser as mkt :s 

hatar minusgrader , och jag älskar typ när det är 36 grader o lite mer :P

önskar att det var sommar nu !!


ajaa, har nt så mkt att blogga om typ . 


sara ska börja med mig i badminton , kmr bli as kul !!!


Pöss ! 

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 17 februari 2011 14:40

Idag var ja i skolan med sarale , vi hade kuuul :D  


men efter skolan skulle linus leihed ta följe med mig o sara , så han kom, sen sa ja o sara att vi skulle hämta våra väskor, sen när vi kom så var han BORTA  :s

asso som han dissa oss -.- 


ajaa, ja åt glass innan med cappochino ( stavning ) smak :) 

det a as gott.


Om en dag äre sportlov !!!!!!! YEEAAAH :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D 


Pöss !

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 15 februari 2011 15:41

Heej 


Idag var det as tråkigt i skolan, iaf på matten och på musiken -.- 

på musiken pratade vi om The Beatles . 

as tråkiiiiiiiigt . 


när skolan var slut, hade Linus ( Leihed ) lovat att han skulle krama mig. 

sååå , han gjorde det , sen kom koss och tryckte linus emot mig :O 

asso linus blev as röd, som en tomat HAHAHAAHHAHA :D


kan nt fatta att emsa o livan ska åka till Thailand imorn :( :( :( 

kmr sakna dem as mkt !!! 

hoppas dem köper nåt till mig ... :D 

emsa sa typ att hon skulle köpa adidas kofta till mig ( fake då ) :) :)

dem åker typ klockan 9 på morgonen imorn, så jag ska kanske komma till dem typ klockan 7, jag kmr krama dem as mkt !!!!!!!!!!! 

tror jag kmr börja gråta då, asso jag kmr sakna dem as mkt !!!!

fan vilken liten text det blev ajaaa . 

     Älskar er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pöss !

//Jojo<3

Ovido - Quiz & Flashcards