loveeyaa

Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna Meigård - 21 mars 2011 16:15

Heeej 

jag o livan har målat våra naglar . 

mitt blev as failat !

OMG

as fuuuuuuuuuuult

på min tumme står det " cute " HAHAH :P


idag i skolan skulle vi gå liksom 300 km !
omg

det va as kallt -.- 

sen efter skolan gick vi hem, sen stannade ja o livan vid typ backen  där vid bussgatan, så var typ linus, hannes, lukas, hugo ja vete fan 

så dem freestylade ( stavning ) med sparkcyklar , så jag filmade , sen sa linus att jag skulle lägga ut den på youtube , så jag ska göra det när jag kmr hem . 

för jag e hos emma o livan . 

AHAHHAHHHA livan hållde i en pinne, så hon ba kasta iväg den , så jag fick den i ansiketet ! HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAAHAHHAHAHAHA OMG !

ja ba :"  AAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!, FUCKU !!!! " 

HAHAHAHAHAHAAAHAHAHHAHAHAHA


Puss ! :*******

Av Johanna Meigård - 21 mars 2011 14:24

heey

ska äta nu , jae med emma o livan. 

vi ska äta rostade mackor ( stavning ) 

bloggar mer sen 


puss :* 

Av Johanna Meigård - 20 mars 2011 19:08

Har varit med emma o livan , vi har målat lösnaglar (y)

jag har inga bilder men emma har bilder på dem : 

http://eemmaanilsson.bloggplatsen.se/


har precis ätit , nåt as äckligt  , vet nt vad det heter . 

sen ska jag äta typ kladdkaka :P

olivia har gjort en ny blogg, kmr nt ihåg vad den heter . 

jag håller på att sortera alla mina nagellack, det går as långsamt för jag har as många !! 

laddar upp bilder , från min kamera, det tar as långt tid -.- 

äntligen ! OMG 

nu kmr bilderna : 

                   

vilken ska jag ha på höften ? : den som är inringad i ljusblå, mörkblå, elr rosa ? 



Puss :*

Av Johanna Meigård - 20 mars 2011 17:46

heyy

alla jojos läsare sööta & fula jag gästbloggar lite

hoss jojo för hon bloggar nt mke skäms på dig .. 

HAHAH skojjar ba men iaf här kmr en bild för jojo

lägger nt ut så många bilder tror jag .. :w puss :*

på bilden är det jag jojo & sara .

 

Av Johanna Meigård - 20 mars 2011 11:49

jag e med emma o livan, vi typ sitter vid datan hela tdn, och emma e inne på min mobil.

hon spelar Sky burger HAHAHAH 

Hon kan nt HAHAHA 

HAHAHAHAHAH HON SKRATTAR AS MKT AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAAHA

ajaaaa........... öhm......

fan ska jag skriva .. 


ska typ titta på gina nu .. elr hm vet nt AHHAHAHAHA 


Puss :*

Av Johanna Meigård - 19 mars 2011 17:43

har målat naglarna , dem blev failade , ska nog göra om det imon... :P


    

FAILADE NAGLAR HAHAHAHAH 


Puss !

Av Johanna Meigård - 17 mars 2011 19:19

Har gjort en ny header , tkr ni ?


Puss !

   

Av Johanna Meigård - 17 mars 2011 18:04

jag har varit på e-stop , jag tittade mest men jag köpte halstabletter och en behå . 

     

har varit med fredrik, livan o johan idag, men först var jag bara med emma o livan, sen ringde dem o frågade om det gick att va . 

så vi körde ( lekte ? ) sanning , konka elr procent , så jag tog konka , så johan ba , pussa fredrik på munnen, sen ja ba :" WTF !!!! " sen fredrik ba :" aja " HAHAHAHAH

sen vi ba gjorde det , sen fredrik ba :" :oooo "

HAHAHAH

älskar dig fredrik ! <333333333333333333333333


Puss ! 

//Jojo<333

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards