loveeyaa

Alla inlägg under april 2011

Av Johanna Meigård - 29 april 2011 23:02

har typ precis kommit hem från discot , as kul ,men typ alla gick när klockan va tio.. när jag , emma , olivia skulle gå hem, gick vi bussgatan, det va fan as mörkt ! man såg nästa inget HAHAH , jag ba " va fan är det, äre en sten !!!?? " jag såg nt var jag gick .. hehe.... 


aja , nu ska jag typ ... titta på tv .. 

bjuder på lite konstiga bilder  ... 

       

OKEEJ....


Puuusss ! :****

Av Johanna Meigård - 26 april 2011 12:40

hey

ska till e-stop med emma, livan o sara idag , jag ska typ köpa solglassögon , ( behöver det ! ) och kanske nåt annat tror jag , vi ska kanske åka buss dit.... ?


ska nt göra så mkt mer idag . 

men ska lägga ut dagens outfit snart tror jag . 

igår hade jag,emma, sara o livan as roligt haha , vi hämtade sara , sen hoppade vi studsmatta typ as länge , sen åkte vi sparkcykel , så jag o emma gick typ över bussgatan , och in på en liten stig, så såg emma en anka som hon skulle ta foto på , men den flög iväg, sen kom den igen , så vi försökte ta foto igen, men den flög iväg, så den gjorde typ så as många gånger -.- 

sen såg jag den , så jg ba skrek :" DUMM FKN ANKA !!!!!!!!!!!!!! VI VILL TA FOTO PÅ DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FKN FKN FKN ANKAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!! "

jag skrev as högt HAHAHAHAAHAHHAA 

och den flög nt ens iväg -.- 

omb , fkn anka ... (y) 

aja, ni ska jag typ , ja venne , lägga upp bilder på dagens outfit :)

den e as seg när man ska överföra från kameran till datan -.- 

omb, det kmr ta rätt så lång tid .........

 

( fy fan vad brun jag är ... )

Linne : Thailand 

Shorts : tror det va H&M  


Puuusss ! :*

Av Johanna Meigård - 24 april 2011 18:55

BLOGGPAUS ! 

Av Johanna Meigård - 23 april 2011 15:51

DET ÄR FAN AS VARMT !!!!!!!!!!!!!!

OMB 

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

ASSO , ALLA BOMBA JUSTIN PÅ TWITTER OCH SKRIV #BIEBERTOSWEDEN    SKRIV SÅ , JAG SKREV SÅ TYP AS MÅNGA GÅNGER .... 

TÄNKT SÅ MÅNGA MEDDELANDE HAN FÅR VARJE DAG , HAN HAR ÖVER 9 MILJONER FÖLJARE NU , OCH JAG ÄR EN AV DEM HAHAHAHAHAH ( Y )

ASSO VF SKRIVER JAG MED STORA BOKSTÄVER ????????

HHAHAHAHAA 

AJAAAAA.............

JAGG HAR TYP SOLAT HELA DAGEN, DET VA AS VARMT  , OOOOOOOMMMMMMMMBBBBBBBB ASSOOOOOOO

JAG FÅR DAMP , VET NT VF !!!!!???

JAG VILL ATT JBIEBER SKA KOMMA TILL SVERIGEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

AJA , NU SKA JAG KANSKE BADA , DET ÄR TYP +18 GRADER I POOLEN , MEN DET ÄR ENDÅ AS KALLT !!

WTF ???!!!!!!!

HAHAHAHA A

OMB... 

JAG HAR BLIVIT RÄTT SÅ BRUN ... TYP ... 

AJA , SKA BADA NU TROR JAG , VENNE , SES !!!!!!!

( FUCKING VÄRSTA DAMPEN !!!!!!!!!   )


PPPPPPPPPPPUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSS

Av Johanna Meigård - 23 april 2011 10:00

hey 

igår var det fan as varmt

och nu  e det kallt -.- 

synd , då kan jag nt sola hehe .. 


jag ska typ nt göra något idag . 

bara chilla ...............................

och äta godis (y)


loveu JBieber ! 


Puss :*



Av Johanna Meigård - 22 april 2011 20:17

hey 

har inget att göra, så jag bara skriver lite fakta om JBieber :)<3


Justin Drew Bieber was born March 1, 1994 at 12:56 a.m in Stratford, Ontario Canada in St.Jude's hospital on a Tuesday♥


He loves Captain crunch ( cereals )


Biebers karriär började med att han var med i en sångtävling i Kanada där han kom tvåa men hans familj och vänner som inte kunde komma och kolla när han tävlade ville se det ändå så han laddade upp videor från tävlingen på Youtube. Hans manager Scooter Braun tog med honom till Atlanta, där de träffade Usher. Ytterligare en tid senare, och efter att Usher sett Biebers videor på Youtube,[1] möttes de åter och Bieber skrev på ett kontrakt med Island Records.


Hans första album My world släpptes 17 november 2009 och My world 2.0 släpptes 23 mars 2010. Hans första singel och video, One Time, släpptes i juli 2009. Singeln nådde 12:e plats på Canadian Hot 100-listan och 45:e plats på Billboard Hot 100-listan.

Bieber har även sjungit för USA:s president Barack Obama.

Justin var även med i Miley Cyrus Party in the USA vid Much Music Video Awards 2010


Justin Bieber: Never Say Never är en 3D dokumentärfilm/musikfilm baserad på Justin Biebers uppväxt och framgångar. Världspremiären ägde rum den 11 februari 2011, men visades den 9 februari 2011 för utvalda gäster. Från och med den 29 november 2010 kunde fans köpa biljetter. Filmen är den konsertfilm som dragit in mest pengar sedan 1984 och gick om Michael Jacksons "This is it" i mars 2011.


Bokens handling är rätt självklar - Justin Biebers åsikter, tankar och minnen. Han målar med lätt hand upp en väldigt enkel story om sitt liv, sin utveckling och hur han ser på saker och ting. Man får följa världen ur hans perspektiv. Den är enkel att förstå då han inte tar upp speciellt kontroversiella ämnen utan mest håller sig till ämnen som inte är så känsliga. Boken handlar dock inte endast om honom, utan han fokuserar en hel del på läsaren. Genom bokens gång får man känslan av att han försöker få en att själv se det bra i sig själv. Han skriver mycket om hur man inte ska ta skit från någon, att drömmar kan bli sanna och framförallt hans stora motto i livet: Never Say Never(Ungefärlig översättning: Ge aldrig upp).


Boken innehåller saker som för dagens ungdom ses som djupt. Det är kärlek, vänskap, det tuffa med att vara tonåring i dagens samhälle, hur man fortsätter tro på sig själv, självkänsla och respekt. Ett återkommande huvudämne är att man alltid ska tro på sig själv och att ingen kan bestämma över vad man vill göra med sitt liv - det är ens eget val.


"But, for the most part, they both knew the important words. Fish, poisson. Boat, bateau. Water, l'eau. Thanks, merci. You're welcome, pas de quoi. I have to pee, j'ai envie de faire pipi. What else do you really need to know to get along?" - JBieber

"I'm not afraid to show my emotions; if you love someone, you should tell them." - JBieber

"If we do only the stuff we're good at, we never learn anything new" - JBieber

"You don't have to work hard at pretending you care about a girl's feelings if you actually do care" - JBieber

"Some people need to feel big, and the only way they can is to pick on somebody who's smaller" - JBieber

"I had nothing to prove to those guys, just as I have nothing to prove to the haters who try to tear me down now. I'm not a fighter by nature, but, if I believe in something, I stand up for it." - JBieber

"I mean, if you don't care about winning the competition, why show up?" - JBieber 

"Even a little heavy metal. Which isn't very heavy when it's just a kid and his guitar, I guess, but - you know. Mini metal. It works." - JBieber

"My first date has been sort of mythologized as 'Bieber's Dating Disaster."  - JBieber 


Den kanadensiska artisten Justin Biebers diskografi består av ett studioalbum, en EP, fem singlar och tre promosinglar. Vid tretton års ålder, upptäcktes Bieber på YouTube, och därefter signerad av R&B-sångaren Usher. Den populära produktionsduon Tricky Stewart ochThe-Dream producerade Biebers debutsingel, "One Time", som nådde topp 20 på det flesta hitlistorna.

Biebers skivdebut, en EP vid namn My World, släpptes den 17 november 2009. Den debuterade på hitlistorna runt om i hela världen, som topp 5 i USA, Storbritannien och Kanada där den debuterade som nummer ett. På EP:en finns även den framgångsrika uppföljningssingeln, "One Less Lonely Girl" och promosinglarna "Favorite Girl" och "Love Me". Uppföljaren till My World, studioalbumet, My World 2.0 släpptes den 23 mars 2010. Albumet debuterade på förstaplatsen i USA och nådde topp 5 i de flesta andra länderna. Från albumet släpptes singeln "Baby," med den amerikanske rapparen Ludacris som gästartist. Den nådde topp 10 placeringar runt om i hela världen. Albumets andra singel, "Somebody to Love", nådde en topp 10 placering i Kanada och topp 20 placering i flera andra länder. "Never Let You Go" släpptes som en promosingel medan "U Smile" släpptes som albumets tredje singel.


Vet alla vad OLLG betyder ? 

det betyder One Less Lonely Girl . 

och på varje konsert , sjunger han den, då får en tjej ur publiken få komma upp på scenen , och sitta på en stol, och få rosor ( rosorna var justins idé <3 )

han är sååååååå sööööööööööööööt omb ! 

önskar verkligen att han kmr till sverige i sommar !!!!!!!!!!!!! <333333333333333


nu ska jag äta godis , ses


Puss ! :***


Av Johanna Meigård - 21 april 2011 10:00

hey


har ngn twitter , isf följ mig , :)

asso, justin bieber , har sagt att han ska till sverige , ch det sa han typ förra året haha , men han kmr aldrig ! :((((

aja , men jag ska se rihanna den 31 oktober , så det kmr bli kul , hoppas typ justin bieber , kmr också HAHAHAHAHAH 

han kmr typ nt komma dit, och uppträda med rihanna , jae nog sjuk i huvudet HAHAHA 

nej men jag önskar att han kmr till sverige i sommar , :)

nu ska jag typ sminka mig , och sen ska jag typ va med emma o olivia , :P

jag lyssnar på Justin Bieber . U smile , as braaaaaa . 


aja , nu ska jag sminka mig . 


Puss :***

Av Johanna Meigård - 20 april 2011 14:04

OMB 

jag vill så jävligt mkt ha denna oooooooommmmmmmmmmmbbbbbbbbbbb

       det e justin biebers autograf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ooommbbb

jag har varit med emma idag , vi cyklade runt typ hela fyllinge hahahaa 

vi kom typ vilse ! hahahahaahaahah 

vi visste nt var vi va .. HAHAHAHA 


Puss :*

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Senaste inläggen


Skapa flashcards