loveeyaa

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna Meigård - 25 december 2010 09:58

Jag har precis vaknat, det är gött att sova så här länge. 


Har nt så mkt att göra idag.


Puss o Kram jojo<3

Av Johanna Meigård - 24 december 2010 20:27

Ska visa vad jag fick i julklapp :D 


                      

Vad tycks? jag fick en morgonrock och ett armband men jag orkade nt ta foto :P 


God jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Puss o Kram jojo<3

Av Johanna Meigård - 23 december 2010 14:08

Emsa gjorde en ny header, åt mig. 


Blev den snygg? Jag tyckte den blev skit snygg :D


Puss o Kram jojo<3

Av Johanna Meigård - 23 december 2010 13:01

Jag sitter och kollar på film, den heter "Oh, vliket party". Den är jätte rolig, hahah.


Har nt gjort så mkt idag. Finns på fb, bdb och msn ! :P


Puss o Kram jojo<3

Av Johanna Meigård - 23 december 2010 08:55

Om en dag är det julafton! 

Längtar as mkt :D 


Idag ska jag först:


-duscha

-locka håret

-städa mitt rum -.- 

-packa (vi ska iväg till min mormor o morfar idag med :S )


sen har jag nog nt nåt mer, men jag ska va inne på datan ändå :P


Puss o Kram jojo<3

Av Johanna Meigård - 22 december 2010 11:43

ÄNTLIGEN JULLOV! FAN VA GÖTT :P


Har längtat efter detta as länge.

Och om två dagar är det julafton (Y)


Har nt gjort så mkt i skolan idag

Först hade vi julallsång sen läste Elisabet en julsaga -.- sen gick vi hem :D 


Ska kanske åka pulka sen? 


Emsa e på e-stop och äter på donken. Så jag har ingen att va med typ :(


Puss o Kram jojo<3  

Av Johanna Meigård - 21 december 2010 17:36

Har nt så mkt att göra just nu. 


Imorn äre sista skoldagen! fan va gött :P

Snart jul oxå. 


Pöss på alla önskar jojo<3 

Av Johanna Meigård - 18 december 2010 14:42

Görs ?


Idag ska jag o min familj se Tron på bio, i 3D !

Kmr bli as kul :P


Har nt så mkt att göra, men igår shoppade jag typ i 3 timmar med min mamma.

Vi handlade julklappar, jag köpte te Emsa i Livan :D

Min mamma sa att jag nt skulle köpa te Sara, för hon e i Vietnam, sen hon ba:"nej, du får köpa en present till henne när hon kommer hem". omg! 


Jag köpte en ny BH, te mig själv sen köpte jag nya tränings byxor, till konståkningen.


På måndag ska vi ha julavslutning på konståkningen, tråkigt -.- jag kmr ha tomteluva på mig, och en vart klänning med palljetter. den e ful, men jag har typ ingen anna svart klänning, för man skulle ha det -.- <3


Puss o Kram jojo<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards