loveeyaa

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Johanna Meigård - 23 februari 2011 14:50

DET VA AS KUL IGÅR PÅ VATTENDISCOT ! OMGGG 

ÖNSKAR VI KUNDE GÖRA DET VARJE DAG HAHAHAHAHAHAHAHHA 




tänkte gå på träningen idag men jag har as ont i magen , det känns som jag ska kräka, var uppe as sent igår.. så jag e as trött , jag vaknade typ halv tio , och då tittade jag på en film som heter Pretty Women . 

Jag ska kanske se Legally Blond , ettan och tvåan idag mää , dem är as braaa , ni borde se dem . 

det handlar typ om en tjej som bytar skola , så mobbar ett tjejgäng henne, sen börjar hon i deras cheerleader lag, så möter hon hennes gamla skola i en tävling... tror jag det va . 


Jag lyssnar på Justin Bieber - Bigger . 


Nu ska ja nog ba slappa :P


Pöss ! 

//Jojo<3

Ovido - Quiz & Flashcards