loveeyaa

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna Meigård - 5 februari 2011 22:43

Lyssnar på Rihanna - Man Down , har nt så mkt att göra .


Pöss !

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 5 februari 2011 20:50

Kollar på Melodifestivalen just nu !!! :D<3


Pöss !

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 5 februari 2011 14:55

e med emsa o livan, emsa har fixat min blogg o headern. 

är den snygg ?
vi ska snart ut och fota på varandra, elr ute , venne :D


ajaaaaaaaaaaa, öhhmmmm


Pöss !

//Jojo<3 

Av Johanna Meigård - 5 februari 2011 12:54

Har as tråkigt just nu !! 


Ska kanske va med emma o olivia sen, men jag venne. 


Finns på msn, bdb, fb o här på bloggplatsen ! 


Pöss !

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 3 februari 2011 16:37

Min Önskelista på H&M  : 


                                                        

Ganska mkt..... gissa hur mkt det kostar tsm...... :o ......... det blev 3 705kr, ops :P


Pöss !

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 3 februari 2011 08:41

Jaha, då är man sjuk då...


har as ont i magen, men ska snart äta....om jag nt spyr upp det....


just nu InternetShoppar jag på http://www.ginatricot.com/cse/ och http://www.hm.com/us/#/startns/ och på http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/

har hittat snygga kläder, ska kanske beställa dem... vi får se !


Pöss !

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 2 februari 2011 18:05

Ska snart äta, tänkte blogga. 


har varit med livan efter skolan idag, och emma ville bli vän med mig.... ?


idag i skolan kallade några killar sara för jude, kmr slå dem imorn, om jag kmr för jag har as ont i magen, det känns som jag ska spyyyyy !! :(


aja, finns på mobilen, msn, bdb, fb och här på bloggplatsen :D <3


Pöss !

//Jojo<3

Av Johanna Meigård - 1 februari 2011 18:34

äter glass just nu, har typ nt nåt annat att göra . 


asso någon i typ 5b sa att jag svimmade och att ambulansen kom :o

sara, i 5b sa det... 

vet nt vem det va men, asso vem som sa det skulle fått damp, för jag svimmade nt idag AHHAHAHAHAHAHAH :D


Ajaaaaaaaaaaa.................


Pöss !

//Jojo<3

Ovido - Quiz & Flashcards